sunnuntai 4. syyskuuta 2011

What would Amelié do?

tämä blogi on siitä syystä ollut kuollut - että olen itse ollut aivan hukassa, jonka seurauksena myös motivaationi sekä insipaariotioni. 
nyt yritän saada tätä henkiin - yritys hyvä kymmenen.





maailma - mikä meininki, mitä kaikille kuuluu? 
minuu turhauttaa ja ärsyttää ja vaikka mitä - tuntuu, että vaikka ikäni on pieni, on jäänyt silti niin paljon kokematta ja näkemättä, ja pelottaa että aika loppuu kesken ennen kuin kerkeän toteuttaa kaikki unelmani.

olen vapaa, mutta yksin, välillä se tuntuu hyvältä, välillä niin pahalta.
mutta kun on joutunut kokemaan liikaa huonoja suhteita ja tapaamaan liikaa huonoja ihmisiä - kuinka kauan pitäisi jaksaa yrittää? 

"trust is like paper, when it's once crumpled it can't be perfect again" 

jonkun aikaa olen yrittänyt selvitä ilman masennuslääkkeitä & psykologikäyntejä - eij mun juttu.
tapaan uuden psykologini 15. päivä.

asun nykyään yksin, kahden kissan kanssa. 

(kämppä on siskoni - joka muutti jyväskylään puoleksi vuodeksi, joten muutin siihen ainakin siksi aikaa, viimeistään toukokuussa heitän hyvästit haapamäelle)


katti & lama <3

tosiaan, olen nyt töissä (tällä hetkellä salessa - enää kaksi viikkoa sitten toiseen suuntaan!!)
viimeistään toukokuussa täysi-ikäisyyden tavoittamana muutan pois.

jokaisen ihmisen pitäisi osata rakastaa itseään - miksi minä en osaa?
jokaisen ihmisen pitäisi olla onnellinen siitä mitä on - miksi minä en ole?

mikä on nyt ihanaa? syksy <3
kohta tulee ruska-aika ja syksy on muutenkin ihanaa aikaa.
me likey !!


mua ärsyttää myös se - että ympärillä pörrää miljoona ihmistä - tuttuja, tutun tuttuja ja ties ketä.
haluaisin vain muutaman hyvän ystävän, tuntuu ettei aika & jaksaminen riitä kaikille.
kuullostipa itsekkäältä.

luin ystäväni blogia, ja hänen sanoistaan tajusin:
mikään ei ole ikinä täydellistä, mutta epäkohdat pitää hyväksyä.
pitää muistaa rakastaa, ja tulla rakastetuksi.
koskaan ei pidä unohtaa unelmiaan,
ja elää pitää vain itselleen & itsensä takia.

tämän kun muistaisi joka päivä!

näiden sanojen saattelemana menen jatkamaan sinkkuelämän katselua siskojen kanssa ->

- Karo





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti